Ako zvýšiť predaj vo vašom obchode pomocou regálov?
Bez ohľadu na to, na aký sortiment sa váš obchod orientuje, regály dokážu vytvoriť z nevýrazného predajného priestoru prehľadnú, prakticky usporiadanú predajňu, v ktorej váš zákazník ľahko nájde sortiment alebo tovar, ktorý si k vám prišiel kúpiť.
Obchodníci častokrát siahajú aj po regálovom riešení, v rámci ktorého vytvoria akoby regálový labyrint, vďaka ktorému z daného supermarketu neodídu len s tovarom, po ktorý pôvodne prišli, ale im počas nákupov „padne do oka“ niekoľko ďalších produktov, ktoré si napokon kúpia.
V prípade splnenia takýchto podmienok je veľký predpoklad, že to bude viesť k väčšiemu záujmu zákazníkov o tovar a následne ku kúpe. K usporiadaniu produktov je zasa možné pristúpiť z viacerých strán, napríklad v závislosti od ich nadväznosti na ďalšie produkty, v závislosti od druhu produktu, či cenovej kategórie. V tomto prípade platí, že je zákazníkom potrebné venovať pozornosť a sledovať, ktoré produkty, z ktorého regálu ich zaujmú ako prvé, pri ktorých regáloch sa zdržia najdlhšie a podobne. Na základe toho môžete regály a ich rozmiestnenie v predajni upravovať.
Doplnky a prispôsobenie
Neodmysliteľnou súčasťou regálových systémov a komponentov sú doplnky, ktoré dotvárajú a dopĺňajú celkový charakter predajne aj produktového sortimentu. Zlaďte regály s vašimi korporátnymi farbami alebo s farbou vášho loga, báť sa nemusíte ani rôznych tvarov regálov, či priehradok alebo vitrín.
S výberom vhodného regálu a jeho priestorovým riešením vám ochotne pomôže náš tím profesionálov z Regalsistem.